tisdag 20 januari 2015


Hej på er:)


Hemkommen från Marocko OCH Formex. 

Det var bara att landa, packa in de 120 kilona i bilen och dra till hotellet och Formex. 
Så två hela spikade dagar på mässan. 

Kom hem vid 22 på fredagkvällen. Rätt skönt efter 11 dagars bortavaro kan jag meddela. 
Så upp och jobba på lördagmorgon. Superduper kul!!!!
Älskar ju mitt jobb, big big love.

Marocko var HELT FANTASTISKT!!!!!!
Mindre fantastiskt var att jag var så nedrans sjuk att jag inte kan minnas när jag varit så sjuk. 
Och hela tiden sena kvällar och upp och jobba och hålla igång från tidig morgon.
Usch, jag misströstade en del kan jag ärligt säga, men då tänkte jag snabbt på att en vanlig flunsa med superhög feber, hosta och elände faktiskt inte är nåt alls om man jämför med hur många har det. 
Så mitt i allt elände kände jag mig rätt tacksam ändå. 

Dock fick jag inte dra på mig löpardojjorna en enda gång. I morse var första gången på drygt två veckor som jag orkade ta en promenad. Har som mål att köra en mil innan januari månads slut. Hoppas hälsan klarar det!!

Vi hittade hur mycket fint som helst i Marocko. Kommer hem mitten av mars. Mattor och flaskor och lite annat fick vi med oss direkt. 

Så på Formex hittade vi förstås ännu mer matnyttigt till Smultris i dubbel bemärkelse. 
Nicholas Vahe kommer åter med stoooor påfyllning snart. 
Härligt för allt ju slut. Tror det kan komma redan den här veckan. 

Så korgarna här upptill dyker in om nån vecka. 
Ja, det är verkligen hur mycket som helst som kommer. 
Skall passa på att måla och greja lite så det känns riktigt fräscht att plocka in allt också. 

I morgon har vi öppet igen 10-18. 
Då har vi soppdag som vanligt.
Så himla skoj att ni är så många som anammar våra soppdagar.
Verkar som det är fler än vi som gillar soppa alltså:)
Här i familjen har vi alltid gillat soppa. 

Fotar och visar lite nytt som kommit i morgon.

Skön tisdagkväll på dig.
Kram Eva



Inga kommentarer: