torsdag 29 januari 2015




God Torsdag:)

Underbart sköna skorna/tofflorna är inne på www.smultrongarden.se
Likaså tändsticksaskarna som blev dunderpoppis direkt.

Känns som en mycket bra torsdag:)
Släckte vid 00.30, var så pigg efter yogan. Vaknade 06.30 pigg som en mört.
Jag har alltid trott på yoga men aldrig prioriterat det i mitt liv. 
Hanna har dragit med alla utom Fabbe så nu är vi en yogande familj. Vilket känns jättekul!
Känner absolut inte att jag behöver yoga för att stressa ner. Känner mig sällan stressad trots mycket runt omkring. Däremot vill jag bli smidig. Är typ stel som ett kassaskåp och har alltid varit. Men det känns redan bättre. Härligt!

Vet att flera som följer bloggen faktiskt inte har varken Facebook eller instagram. 
Ger er här lite bilder som är utlagda där dom senaste dagarna. 
Här är ju en HELT GALEN REA!!!!!

På lördag har vi annons. Det blir ju även inredingsrea. 
Det har aldrig hänt tidigare så det känns lite spännande.

Samtidigt som detta händer målas det för fullt. 
Jäklar i min lilla låda så fräscht det blir:))) Som jag sagt tusen gånger tidigare; 
man tror man har vita väggar och tak men när man börjar måla, ja då inser man att dom de senaste åren dragit åt grått. Hahaha, helt otroligt alltså! Men nu råds det alltså bot på det. 

Snart får golven på övervåningen sig en omgång också. Men det är ett ganska stort meck....
Vi skall måla med äggoljetempera och vaxa över. Det innebär 4-5 omgångar och varje strykning borde få torka i tre dagar minst. Så det blir att röja ur allt en lördag efter 15. Stryka. In med allt till onsdag. Göra om denna procedur 4-5 ggr och däremellan pappa golven så de inte blir fula. 

Visst låter det som ett smärre skämt!
Det är det också.....
Men här skall göras om så vi får helt enkelt bortse ifrån krånglet.
Så får vi ta ett rum i taget. Vi är väl färdiga framåt julen;)

Önskar dig en riktigt bra dag och för er som är FYND, SOPP eller GOFIKAsugen är det bara att besöka oss mellan 10-18 idag. Riktigt varmt och mysigt inne vid öppna spisarna. 
Lite annat än grådasset ute om man säger så. 

Stor kram från mig.
Eva









Inga kommentarer: