onsdag 9 april 2014



NÄR DET KOM AV SIG…..


Känns det viktigt att veta att efter regn (och snö!!!) kommer sol. 
För tredje dagen på raken har nu det strila regnet bytts ut till …..  S N Ö!!!!
Jamen kära nån - skärp sig nu vädret.

Som jag älskar morgnar som dessa. 
En solig försommar morgon.
Helt fantastiskt. Älskar älskar älskar det. 
Och snart är det dags - så är det - det kan inte snöa på sommaren. Så det så.

Älskar också den ljuvliga vyn jag har tvärs över gatan. 
Så varmt att hästarna måste ha insektsskydd. Synd om hästarna men skönt för oss. 


Härligt på landet. 


Underbart alltid att få springa i skogen. 
Men när solen glittrar i vattnet då är det riktigt magiskt. 
Snart så:)


Så här hade vi det i butiken i somras. 
Det var då det. Den snygga bänken är såld för länge sen och nya saker finns där. 
En butik är så föränderlig att man glömmer hela tiden hur det såg ut för ett litet tag sen. 
Öppet dag idag. Inväntar leverans från Pernilla Wahlgren och påfyllning av Odd Molly. 
Återkommer så ni som beställt vet.
Skön onsdag på er och varmt välkomna till oss. 
Varmt och mysigt inomhus. Skönt, för ute är det inte så mysigt, hehe…
Kram 


6 kommentarer:

Unknown sa...

åååååååååååååå du får inte lägga ut sådana bilder... jag blir ju sjuk av längtan <3.
men bara 17 dagar kvar tills jag får komma till dig :-) och då har jag beställt sol!
kram
Anna i Skåne

Anonym sa...

Jag ville ha pris på ett plagg, men det verkar vara för mycket
Att begära!!!

smultrongården sa...

Haha anonym det var ledsamt att jag inte sett det. Väldigt ledsen! Och att fråga om ett pris är verkligen inte för mycket begärt för oss på Smultrongården. Vi kan bistå med krångligare saker än så;) Vi har även telefon 019 - 12 00 14, vill man så får man svar direkt om man ringer:)
Jag hade skrivit ut priset på instagram - men det är ju inte bloggen så det är inte säkert alla ser det. 1399:- kostar den rosa raringen.
Vill du beställa så är det bäst att du ringer oss.
Ha en bra dag!
Hälsningar Eva

Anna sa...

Instämmer! Vilka härliga bilder! Nu längtar man allt fast man vill ju heller inte att det ska gå för fort, det är så härligt att ha den där ljuva tiden framför sig!
Kram Anna

Unknown sa...

Tack Eva för att du håller rätt på mig när mitt minne är som bortblåst.
och nu är det bara 16 dagar kvar.
kram Anna i Skåne

Unknown sa...

ni är bara bäst och TACK <3
kram 14 dagar kvar nu